Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Frida Bladin - 19 juli 2010 23:52

Imorse åkte jag in till stan och gick på Mvc för att kolla blodtrycket, då låg de för högt. Så fick prata med barnmorskan och grejer sen skicka dom upp mig på förlossningen så fick jag göra lite prover, ingen aning om vad för prover det var. Men dom var bra iaf. Sen fick jag göra en kurva, så fick jag komma tillbaka efter två timmar och göra en till. Och allt var bra med våran lilla prins <3 Men jag har ju haft lite sammandragningar inatt och idag och det har ju inte vart skönt. Sen undersökte läkarn mig och sa att jag hade mjukna upp i livmodertappen och att det var 1 cm kvar av den. Hon trodde att bebis skulle komma tidigare än beräknad tid:) så vi kan ju hoppas på de:D Hon sa att kroppen började mogna på sig för förlossningen. Det gjorde jäkligt ont då hon undersökte mig kan jag lova, kändes som högg in hela handen i puppa på mig, schit. Haha.


Sen var Helena med mig och det kändes skönt:) Tack snälla du<3 Sen var vi på stan efter att jag var klar och kolla på lite bebis kläder och sånt då, nu vill ju jag köpa lite pojk kläder jue;) men jag läre ändå vänta tills pengarna våra kommer.


Känner mig skit trött i kroppen men inte i huvudet, jobbigt de där. Men jag läre väl lägga mig för Helena & Ellie kommer hit imorgon och är med mig <3

Umgåts med Helena hela dan idag och vi har nyss fikat kvällfika så hon åkte för ett tag sen:) så nu är jag mätt inan läggdags:)


Längtar tills våran Elai Oikarinen kommer<3 Mammas lillhjärta då:)


Sov gott!

Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards