Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Morgonkaffe!

Av Frida Bladin - 18 juli 2010 11:10

Sitter och dricker mitt morgonkaffe vid datorn, haha schit, jag börjar bli torsk på de här ja nu:P men men. Igår var jag och älskling på stranden med sanna, barnen och hennes mamma och alf:) Det var trevligt, men solen gick ju i moln så då for vi hem. Men det var så jäkla skönt att vara där och bara kunna bada då man svettas, men nu är jag brun på framdelen av kroppen och vit bak, snyggt!

Sen fika jag med Helena och hennes mamma och nån vännina till henne på kvällen och satt ute:)


Sen tänker jag på dom gravida som får gå igenom graviditeten själv, fan vad jobbigt dom måste ha. Jag har ju hjärtat hela tiden ja, som masserar mig på kvällarna och tröstar mig då jag gråter 140 gånger per dag typ, för ingenting:P Han finns ju alltid för mig han <3 Men sen dom som väljer att skaffa barn med någn dom inte är tillsammans med eller som inte finns där under graviditeten, det läre ju vara skit jobbigt. Fast stark är dom jue, jag hade blivit tokig ja.


Sen längtar jag inte tillbaka till mitt gamla liv, med att festa hela tiden och hålla på som en idiot! Vill aldrig ha de så nå mer. Nu längtar jag bara av att få vara mamma och ta hand om mitt barn. Idag går jag in i vecka 38 och det är bara 3 veckor kvar:) Nu känns det verkligen att det börjar bli jobbigt, jag kan inte ta mig upp ur sängen nästan och jag måste gå upp och kissa flera gånger under en natt, sen går jag som en anka:) och bebis trycker på så mycket nu, så då jag sätter mig känns det som att jag sätter mig på huvudet:P


Tänkte handla hallonbladste på måndag om vi får nå pengar på nå vis, det kan sätta igång förlossningen och lindra under förlossningen också. Så de kanske funkar:) Jag vill ju ha min bebis nu ja. Precis allting är klart, det är bara nappflaskor kvar.


Sen saknar jag min syster lite också, men vi kanske ska träffas imorgon:)<3   Den gamla tiden!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bladin - 22 juli 2010 19:16

http://lovethislife-fridabladin.blogspot.com/  här är min nya blogg:) ...

Av Frida Bladin - 19 juli 2010 23:52

Imorse åkte jag in till stan och gick på Mvc för att kolla blodtrycket, då låg de för högt. Så fick prata med barnmorskan och grejer sen skicka dom upp mig på förlossningen så fick jag göra lite prover, ingen aning om vad för prover det var. Men dom ...

Av Frida Bladin - 18 juli 2010 19:07

Städat hur mycket som helst idag, skurat badkaret var jobbigt som fan, fick ju böja sig så jäkla mycket. Fixat och donat hela dan känns det som. Allting tar så mycket längre tid nu, läre ju vila mellan varven:P Sen har älskling tvättat så nu är allt ...

Av Frida Bladin - 16 juli 2010 21:41

Tror ja hade lite förvärkar inatt, jag vet ju inte hur det ska kännas, men det kändes inte som det brukar iaf. Det gjorde inte så ont så de lär ju vara svaga i så fall. Men då dom riktigt värkarna kommer så känns de väl:) Jag hoppas att dom kommer sn...

Av Frida Bladin - 16 juli 2010 09:10

Trodde de skulle vara finare väder idag, ränkte följa med mamma ut och hämta Helena & Ellie hos pappa och ta mig ett bad i vika där, men det verkar vara lite kallt idag tror ja. Men kanske följer med endå bara. Mitt busskort har gått ut okcså, jäkla ...

Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards