Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Frida Bladin - 16 juli 2010 21:41

Tror ja hade lite förvärkar inatt, jag vet ju inte hur det ska kännas, men det kändes inte som det brukar iaf. Det gjorde inte så ont så de lär ju vara svaga i så fall. Men då dom riktigt värkarna kommer så känns de väl:) Jag hoppas att dom kommer snart ja, så lill hjärtat vårat kan komma<3 Det är så jäkla nära men det känns ändå som en evighet, sen fattar jag inte ens att jag ska bli mamma, tror inte jag kommer förstå heller för ens bebis kommit ut! Känns som att minmage har sjunkit mer nu också, så de är ju bra:)


Idag var jag till mormor en sväng och fika:) sen åkte jag och Micke upp till Sanna och Mikal och fika där och umgicks lite:) Imorgon kommer Sanna och barnen om det är väder så ska vi bada på Ankarmon oh bränna lite:) tar nog ussen från centrum upp till preem ja, orkar ju inte gå:P


Ha en trevlig kväll!

Av Frida Bladin - 16 juli 2010 09:10

Trodde de skulle vara finare väder idag, ränkte följa med mamma ut och hämta Helena & Ellie hos pappa och ta mig ett bad i vika där, men det verkar vara lite kallt idag tror ja. Men kanske följer med endå bara. Mitt busskort har gått ut okcså, jäkla skit, och jag kan inte vänta till årskortet komer heller för de skulle ta typ 10 dagar sa dom. Så läre väl fixa de då.


Vakna tidigt idag självklart, älskling ligger och sover för han är ju ldig idag:)

Så jag får se vad den här dagen ger mer mig, inge solbränna iaf:)

   

Ha en fin dag!

Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards