Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Frida Bladin - 13 juli 2010 10:39

25 dagar kvar tills vårat älskade barn ska komma, jag längtar och längtar!! om tre veckor och någon dag har jag mitt barn i min famn, att se den människa jag och älskling har skapat, det är helt otroligt! Och veta att det är mitt barn som jag håller i, att få älska den som min och Mickes. Och jag vet att Micke kommer bli världens bästa pappa och verkligen ta ansvar för de, det känns så himla tryggt att jag aldrig tvekar på han, finns inte i min värld att jag skulle göra de.

Vi prata igår om relationen efter att barnet har kommit, vi vet att det kommer bli helt annorlunda med en till i våran familj, och hur lätt det är att "glömma bort" varandra. Men då sa min goda vän för ett tag sen att man ska ta på varandra, inte sexuellt, men att man rör vid varan dra, och kanske duschar med varadra så att man inte bara är mamma och pappa, tänk vad fina vänner jag har som är så kloka:) <3 Jag vill alltid leva med mitt hjärta, och jag är helt hundra på att vi klarar allt som kan bli svårt här i livet. Med kommunikationen kommer man väldigt långt, och det har vi verkligen! Sen den rena kärleken och ärlighet som vi har trodde jg inte ens fanns, men när jag träffa Micke fick jag allt som jag alltid har velat haft i en relation, totalt ren. Och det är så himla skönt.


Idag ska jag och min fina vän Linda åka till Våla där hon bodde förut tror ja och kolla på några band som spelar och så där:) Him lans kul att göra nå då man är gravid faktiskt, för nu har jag vilat så mycket så det känns att jag behöver få av mig lite energi:)


Ha en toppen dag allihopa och ge kärlek till varandra!

Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards