Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Frida Bladin - 10 juli 2010 14:37

       Idag har jag och älskling knäppt lite kort på mig och magen:) de kommer vara roligt att vi har kvar dom sen då bebis kommer, och annars också för den delen:)

Vi ska gå på affärn och handla lite om ett tag, pappa ringde nyss och sa att de var bra att äta choklad om man vad gravid och hade högt blodtryck:) han hade läst det i expressen idag, hehe. så jag läre jag väl handla de då kanske:P

vart rätt skönt väder idag ändå, inte så att man flyter bort iaf.


Ha en fin dag allihopa:)

Av Frida Bladin - 10 juli 2010 11:55

Igår gjorde ja en blogg, men jag fattade inget av den, så nu på morgonen gjorde jag en ny på den här sidan:)


Jag ska ju vila mycket nu så då kan jag ju ha en blogg som jag skriver i om dagarna. Rätt roligt faktiskt, jag kommer ju säkert fastna här.

Idag hade jag velat ut och badat, men jag orkar inte gå och de är ingen som kan köra mig, då är läget jobbigt. Jag svettas ihjäl av att vara inne och ute, så stranden skulle ju vaa perfekt för min gravida kropp nu!


Hjärtat ligger fortfarande och sover och jag ska inte väcka han idag, han är ledig i tre dagar nu så då ska han få sova ut:) 


Får se vad den här dagen ger mig:)


Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards