Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Blogg

Av Frida Bladin - 10 juli 2010 11:55

Igår gjorde ja en blogg, men jag fattade inget av den, så nu på morgonen gjorde jag en ny på den här sidan:)


Jag ska ju vila mycket nu så då kan jag ju ha en blogg som jag skriver i om dagarna. Rätt roligt faktiskt, jag kommer ju säkert fastna här.

Idag hade jag velat ut och badat, men jag orkar inte gå och de är ingen som kan köra mig, då är läget jobbigt. Jag svettas ihjäl av att vara inne och ute, så stranden skulle ju vaa perfekt för min gravida kropp nu!


Hjärtat ligger fortfarande och sover och jag ska inte väcka han idag, han är ledig i tre dagar nu så då ska han få sova ut:) 


Får se vad den här dagen ger mig:)


 
 
Ingen bild

Simone

10 juli 2010 14:28

vad kul att du skaffat blogg, så man har nått att läsa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bladin - 22 juli 2010 19:16

http://lovethislife-fridabladin.blogspot.com/  här är min nya blogg:) ...

Av Frida Bladin - 19 juli 2010 23:52

Imorse åkte jag in till stan och gick på Mvc för att kolla blodtrycket, då låg de för högt. Så fick prata med barnmorskan och grejer sen skicka dom upp mig på förlossningen så fick jag göra lite prover, ingen aning om vad för prover det var. Men dom ...

Av Frida Bladin - 18 juli 2010 19:07

Städat hur mycket som helst idag, skurat badkaret var jobbigt som fan, fick ju böja sig så jäkla mycket. Fixat och donat hela dan känns det som. Allting tar så mycket längre tid nu, läre ju vila mellan varven:P Sen har älskling tvättat så nu är allt ...

Av Frida Bladin - 18 juli 2010 11:10


Sitter och dricker mitt morgonkaffe vid datorn, haha schit, jag börjar bli torsk på de här ja nu:P men men. Igår var jag och älskling på stranden med sanna, barnen och hennes mamma och alf:) Det var trevligt, men solen gick ju i moln så då for vi hem...

Av Frida Bladin - 16 juli 2010 21:41

Tror ja hade lite förvärkar inatt, jag vet ju inte hur det ska kännas, men det kändes inte som det brukar iaf. Det gjorde inte så ont så de lär ju vara svaga i så fall. Men då dom riktigt värkarna kommer så känns de väl:) Jag hoppas att dom kommer sn...

Presentation


Frida Bladin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards